joi, 22 iulie 2010

Sf. Mare Mucenita Ecaterina are nevoie de ajutor

Poate parea ciudat sa incepi un blog printr-un mesaj de ajutor. Dar nevoia de ajutor este mare. Ea este cea care a dus la crearea acestui blog. 

Pana acum ce se intampla in biserica Sf. Ecaterina era cumva tinut, nu in ascuns, ci intr-o oarecare taina. Un grup de credinciosi, nu foarte mare, erau nelipsiti de la sfintele slujbe: miercuri si vineri seara Sfantul Maslu, sambata seara si in ajunul vre-unei sarbatori Vecernia si Duminica de dimineata pana spre dupa-amiaza Sfanta Liturghie. Fiecare dintre ei simteau taina acestor sfinte slujbe. Glasurile pline de dragoste ale Parintilor din ceasul de seara pana spre noapte, mirosul tamaiei, cantecul incet din strana, copii care adormeau pe paturile intinse in biserica, putinul frig iarna si caldura din vara ... toate contribuiau la taina care se savarsea in biserica Sfintei Ecaterina. Icoana sfintei de la intrare vegheaza tot. Icoana sfintei de la intrare stie tot.
Dar se pare ca Dumnezeu vrea ca lucrarea Pr. Liviu sa fie vizibila. Dumnezeu vrea ca lumina sa nu mai stea sub obroc ci sa lumineze intreaga casa. Si cine este "casa", daca nu sufletele voastre, ale celor ce cititi acestea si nu v-ati facut inca partasi la ceea ce se intampla in bisericuta Sfintei Ecaterina.

De ce este biserica inchinata Sfintei Ecaterina?

Pentru ca Sfanta este cea care a vrut biserica aici la noi in Constanta. Pentru ca Sfanta nu avea nici o biserica pe meleagurile noastre inchinate ei si pentru ca dorea sa ne transmita si noua din intelepciunea si puterea ei de marturisire.

De ce am vorbit la trecut si de ce este acesta un mesaj de ajutor?

Pentru ca tot ce s-a facut pana acum poate fi daramat. Da, astazi, spre sfarsit de iulie 2010, prezentul exista inca, dar e posibil ca maine sa vorbim despre Biserica Sfintei Ecaterina la trecut. Maine e posibil ca tot ceea ce se intampla aici sa nu mai fie. Tot atat de bine e posibil ca si voi, cei care cititi si care nu ati simtit taina Sfintei Biserici a Sfantei Ecaterina, sa contribuiti pentru ca maine sa nu vorbim la trecut despre lucrarea de aici. Biserica este amenintata cu distrugerea pentru ca nu reuseste sa isi achite terenul pe care fiinteaza. Termen pentru achitare: ieri. Posibilitate prelungire termen: existenta - in functie de cati bani se strang foarte repede.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ROG PE BUNUL DUMNEZEU SI PE TOTI CEI CARE AU POSIBILITATI FINANCIARE SA AJUTE LA RIDICAREA ACESTEI BISERICI.SUNT DOI PREOTI SPECIALI,ADEVARATI PARINTI SPIRITUALI SI INGERI, TRIMISI DE DOMNUL PENTRU NOI SA NE INDREPTE PE DRUMURILE CELE BUNE CACI AM RAMAS RATACITI PE CELE RELE.EU MERG FRECVENT LA BISERICUTA CEA FRUMOASA SI MA SIMT EXTRAORDINAR DE BINE ACOLO,DAR AS VREA SA SE RIDICE CEA NOUA PTR. CA E NEVOIE DE O BISERICA MAI MARE SI SOLIDA.DUMNEZEU SA VA INDRUME CATRE EL SI TOT CEI AL LUI.

Anonim spunea...

Zorica Latcu Pocăinta

Nevrednica sunt, Doamne, milostivirii Tale
Si Ti-as cersi iertare, dar nu stiu cum sa--cer;
Ci Tu pricepi cuvantul din mute osanale
Si talcul rugaciunii de lacrimi si taceri.
Imi stiu faradelegea: gresita sunt, Stapane,
Prea mult am stat cu ochii plecati, catand in lut,
Prea multe griji avut-am de zilele de mane
Si n-am iertat, cand rana in suflet m-a durut.
Ti-am prea iubit faptura, de Te-am uitat pre Tine,
Si cantecul taranei l-am ascultat prea mult,
Am irosit comoara de armonii divine
Si glasul cel de taina eu n-am vrut sa-l ascult.
Mi-am impletit cantare din grele flori de tina,
Am indragit mirosul de verde si de crud,
Am prea iubit amurgul, cu zarea-i de lumina
Si turma de caprite, cu botul mic si ud.
Mi-am impletit cantarea din flore de matasa,
Am indragit mirosul de miere si de tei,
Am prea iubit podoaba si haina de mireasa,
In zambetul campiei, mijind sub pasii mei.
Nevrednica sunt, Doamne, milostivirii Tale,
Caci n-am sporit talantul, pe care mi l-ai dat,
Ci ca un rob c, amirosit in cale
Multimea milei Tale si darul Tau bogat.
Acum, cutremurata de taina Cinei sfinte,
Stau, Doamne, inainte-Ti, in goliciunea mea,
M-apasa greu pe umeri aducerile-aminte
De patimile firii, de toata pofta rea.
Din gand smerit primeste, Iisuse, rugaciunea,
Hraneste-ma pe mine cu har imbelsugat,
Adapa-ma cu mila, imbraca-mi goliciunea
Cu raza de sfintenie din chipul Tau curat.
Sa nu ma lasi, Preabune, sa plec nemangaiata,
Caci imi cunosc pacatul si taina Ta o stiu
Strig catre Tine, Doamne, din inima plecata,
Sa nu ma lepezi astazi, ci lasa-ma sa viu.
Sfinteste-ma, Iisuse, si taina mi-o arata,
Pogoara-n minte harul prin ungerea cu mir,
Si fa sa nu ma arda vapaie-nfricosata,
Cand buza mea de tina sorbi-va din Potir.

Gina Radna spunea...

Nu vreau sa practic Dreptatea etern si vesnic,este vocea mea la femei, si Cuvantul meu la sf Ecaterina[steagul bisericesc 3+n],sint iconoama nedreapta cu economat vesnic,nu vreau sa am copii de nici un fel vesnic,sint NEDREAPTA vesnic am realitatea mea Ceresiana vesnic 1980-vesnic.Nu vreau sa cant vesnic.

Gina Radna spunea...

Am darul sfintit de Biserica romana 1900-vesnic eu parintii bunicii 3 soti vesnic[unde vrem vesnic, cu mandrie comunista vesnic]....eu sa fiu nu altele vesnic].

Gina Radna spunea...

Am mintea,invatatura,harul,sa am sufletul,viata lina curata cu sfarsit crestinesc sa fiu crestina cu semn de curcubeu,judecata logica scolastica, numele florile credinta faptele viata darul minunile vesmintele, puterea,ca ale sfintei mucenite Ecaterina 1980-etern si vesnic,multumesc sfintei mucenite Ecaterina.

Gina Radna spunea...

Am meseria sa de 13 arian sovietic 7/10/13 semper viva nota Bene,nota 10 corect etern si vesnic cinstesc cu o lumanare pe tatamare Boril,vesnic.Am calea dreapta de la sfanta vesnic si etern.